zaterdag 16 mei 2015

waaaaaauwwww !!!

Ja, en dan krijg s'avonds een appje : " Mam kun je ff kiezen ?"

Oooohhh, al is het midden in de nacht, ja ik kan wel ff kiezen !






Een en ander doorgegeven en uiteindelijk gezegd, dat ze zelf moesten kiezen.
Toen kreeg ik weer 2 foto's .....




En een trotse zoon, met een spannende tas.

De volgende dag was hij in Nl en kreeg ik het beloofde snoep pakketje.




Een FQ snijden van de grote rol, daar deed deze winkel niet aan !
Dan maar een dubbel stuk.

Ben ik me daar even 6 flinke lappen rijker. Super leuk is dat.
.

11 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n zoon! En dat zijn nog eens mooie lapjes Mieke, lekker vrolijk voor de zomer
    Fijn weekend ondanks de regen
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat lief. Mooie kleurtjes waar jij vast wel raad mee weet.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! En...?...heb je er al een bestemming voor bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij een bofferd om zulke mooie lapjes te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die mooi stofjes veel maak plezier
    Groetjes uit Zweden en een fijne pinkster

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een leuk telefoontje. Een hele leuke serie lappen, jij kunt weer aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke,

    Dank je voor het meedenken. Ik weet niet of het een hamsterhol is want daar is het eigenlijk te groot voor. Wij hadden aan een grondeekhoorn gedacht maar die komen hier niet voor. Het blijft een raadsel.

    Groetjes
    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger