maandag 10 maart 2014

......en toen was het weer voorbij !

Verdorie, het gezellige dotten weekend zit er weer op.

Vrijdag was het " YEH " het is zover.


Om een uurtje of 5 was iederen wel present denk ik.
Kamer opgezocht en meteen met wat spulletjes naar de grote ruimte, waar we met tafels en stoelen konden schuiven en waar we in groepjes bij elkaar konden zitten.

ER werden een paar workshops gegeven.
Ik had er voor gekozen om een scrapquilt te gaan maken.

 
 Met mn kleine ' elna-tje ' lekker kunnen werken.
Een naaimachientje dat van mijn schoonmoeder is geweest.
Lekkermakkelijk om mee te nemen.
Tussendoor wel even schoon moeten maken, omdat er een stevig rammelgeluid uit kwam.
Maar dat was na wat getover,  na een half uur weer opgelost.

 
 

 
 Uiteraard wat lapjes gekocht.
Want je kunt nog zóveel lapjes van thuis meenemen, maar net die ène kleur ontbreekt dan.
Haha, bij wie niet !

Thuis was ik al begonnen met een  'cathedral window ' .
En hier heb ik het even af kunnen werken.
 
 
Op zaterdagavond de show and tell.
Shirley , van Zipje en Zopje , heeft het hele weekend weer lekker veel foto's gemaakt.
 
 
Een flinke stapel lag klaar om gezien te worden.

 
o.a. mijn Nijntje wandkleed, voor 1 van de te verwachtte baby's.



Een Kerstkleed waar ik vorig jaar aan begonnen ben en dat nog niet helemaal afgewerkt is.

 
 
Dit jaar konden we lekker op een makkelijke stoel zitten om te kijken.
En zondagmiddag na een heerlijke lunch was het weer voorbij en konden we alles weer in gaan pakken.
 
Het was een heerlijk , gezellig ontspannen weekend.
.
 

9 opmerkingen:

  1. Ik las en zag het al bij Shirley. Wat lijkt me dat toch leuk, zo'n weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was weer een weekend met een mooi randje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cathedral heb je gemaakt. Op nijntje blijf ik verliefd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen en te zien heb je een heerlijk weekend gehad!
    Wat een schattig lieve quilt de Nijntjes quilt.
    Groetjes,
    Régine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat staat je Cathedral Window leuk op je dienblaadje
    het was een fantastisch leuk weekend en je Nijntje quilt was erg lief om te zien
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zult wel genoten hebben van al dat moois.
    leuk je nijtje quilt en de cathedraal windows is ook zo mooi.

    groetjes, evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je fotos van je top weekend! En je kleedje voor in het idenblad en voor de baby errrug leuk! Heb je weer mooi mee geoakt allemaal leuk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. piep zalig te lezen hoe jullie genoten hebben knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen laat je zien. De Cathedral met dat kanten randje doet erg lief aan. Het kerstkleed is schitterend en "Nijntje" mag zich ook laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger